"NIGDY NIE GODZIMY SIĘ NA KOMPROMIS W SPRAWIE JAKOŚCI"

Odzież robocza nowej generacji

Snickers Workwear - Polska

Komfort i funkcjonalność to priorytety postawione przed zespołem projektowym Snickers Workwear podczas opracowywania nowego asortymentu produktów. Elastyczne tkaniny, lepsze dopasowanie oraz specjalnie dobrane materiały poprawiające wentylowanie są ich kolejnymi wyznacznikami

PREMIERA NOWEJ generaCJI ODZIEŻY ROBOCZEJ

W roku 2015 Snickers Workwear wprowadzil na rynek swoją nową generację ubrań – wynik najbardziej rozbudowanego jak do tej pory programu rozwoju marki. Ostatecznie, po trzech latach testów, do oferty trafiły cztery nowe grupy asortymentowe dopasowane do różnych wymagań i różnych typów prac: RuffWork, FlexiWork, LiteWork i AllroundWork. W ciągu roku 2016 na rynek trafią jeszcze nowe kurtki, akcesoria i nowe spodnie.

Nicole Rimér:

Jest to zupełnie nowa koncepcja, całkowicie nowy sposób myślenia

Nicole Rimér, Head of Design w Snickers Workwear, mówi: “Jest to zupełnie nowa koncepcja, całkowicie nowy sposób myślenia w naszej branży, który sprawia, że znacznie łatwiej jest wybrać odzież roboczą odpowiadającą konkretnym wymaganiom użytkownika. Ponadto, wszystkie ubrania które wprowadzamy, są optymalnie dopasowane do naszych nowych spodni, aby współpracowały razem w jak najlepszy sposób.”

Matti Viio - założyciel Snickers Workwear (1975)

Powodem, który ponad 40 lat temu pchnął elektryka Matti Viio do założenia Snickers Workwear, była ogromna frustracja na złą jakość swoich ubrań roboczych. Porzucił swoją pracę i zajął się w domu rozwojem własnego pomysłu odzieży roboczej o zaawansowanej funkcjonalności, ochronie i komforcie, aby w tym aspekcie poprawić życie profesjonalnych rzemieślników. W ten sposób położył podwaliny pod firmę, która stworzyła nowoczesną odzież roboczą.

Henry Lundberg, R&D Manager w Snickers Workwear, mówi: “Postawił zupełnie nowe standardy dla całej branży. Podobnie jak Matti Viio, nadal skupiamy sie na rozwoju nowoczesnej odzieży roboczej. Nowa gama produktów jest świetnym tego efektem.”

Filozofia firmy wpojona przez Viio ponad 40 lat temu nadal pozostaje taka sama: "Albo robimy to dobrze, albo nie róbmy tego wcale" mówi Lundberg. "I nigdy nie godzimy się na kompromis w sprawie jakości. Wierzymy, że odzież robocza może stanowić ogromną różnicę w osiąganych wynikach pracy. Dlatego naszym celem jest nie tylko, aby pracę uczynić łatwiejszą dla rzemieślnika; jesteśmy tutaj, aby umożliwić im pełne skupienie się na pracy, a tym samym stanie się jeszcze lepszym w tym co robią.”

Użyliśmy całej swojej wiedzy i przewagi technologicznej, które zebraliśmy przez ponad 40 lat w tym biznesie. Ale co najważniejsze, rozmawialiśmy z wieloma rzemieślnikami, aby uslyszeć ich pogląd na optymalną odzież roboczą. Ponadto zrobiliśmy wiele testów, aby zebrać rzeczywiste opinie użytkowników."

400 tygodni testów 50 różnych rzemieślników

Ponad 400 tygodni testów przyczyniło się do opracowania nowych spodni roboczych Snickers Workwear. W teście wzięło udział ponad 50 rzemieślników m.in. elektryków, hydraulików, stolarzy i parkieciarzy. W sumie przetestowano ponad 200 par różnych spodni.

"Jeśli chodzi o materiał, przetestowaliśmy pięć różnych tkanin zanim byliśmy zadowoleni". Lundberg mówi: "To jest korzyść z tych testów: sprawdzenie spodni w czasie rzeczywistej pracy, dzięki czemu można było odpowiednio je opracować".

Dzięki dużej ilości testów i zaawansowanych prac projektowych, nowe spodnie Snickers Workwear posiadają kilka nowych i ulepszonych funkcji, które zwiększają komfort i funkcjonalność, w tym elastyczne tkaniny, inteligentny system wentylacji i opatentowany KneeGuard Pro, czyli zaawansowana ochrona kolan Snickers Workwear nowej generacji.

Rimér wspomina: "Rozciągliwa tkanina i nowoczesny krój z wygiętymi nogawkami umożliwiają ponadprzeciętne dopasowanie i swobodę ruchów, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo zmienić pozycję pracy, od stania do pozycji klęczącej". Aby skorzystać z maksymalnego komfortu i funkcjonalności istotny jest wybór odpowiedniego rozmiaru spodni. To dlatego Snickers Workwear oferuje spodnie w 71 różnych rozmiarach: to jedna z najszerszych gam rozmiarów w branży.

właściwy rozmiar ma znaczenie

Projektantka Jessica Lindström dodaje: "Dobór właściwego rozmiaru pozwoli odczuć pełną wygodę i swobodę ruchów. Jest to także kwestia bezpieczeństwa, ponieważ jeśli spodnie nie mają odpowiedniego rozmiaru nakolanniki nie będą znajdowały się we właściwej pozycji. To optymalny rozmiar będzie gwarancją, że wszystko, od wzmocnień do izolacji i wentylacji, znajdzie się we właściwym miejscu."

Strona Snickers Workwear zawiera kalkulator rozmiarów, aby pomóc dopasować odpowiedni rozmiar spodni, ale należy pamiętać, że najlepiej jest przymierzyć ubranie. "Nowe linie produktów Snickers Workwear obejmują również produkty wykonane technologii 37.5®. Technologia 37.5®, która była wcześniej wykorzystywana głównie w odzieży outdoorowej i sportowej, ma miliony aktywnych cząstek osadzonych trwale i głęboko we włóknach, które zapewniają szybsze wysychanie i bardziej efektywne chłodzenie ciała."

Lundberg dodaje: “Jesteśmy dumni, że jesteśmy jednym z pierwszych producentów, którzy wprowadzają technologię 37.5® do odzieży roboczej. Jej unikalne cechy sprawiają, że poprawa komfortu pracy idzie na jeszcze wyższy poziom."

Nowy asortyment Snickers Workwear

Aby ułatwić klientom dobór odpowiedniego wyposażenia opracowane zostały cztery różne linie produktów Snickers Workwear:

RuffWork – odzież przeznaczona do ciężkich prac w wymagających warunkach.

FlexiWork – bardzo elastyczne ubrania high-tech zapewniające maksymalną swobodę ruchów.

LiteWork – odzież wykorzystująca technologię 37.5®, która zapewnia doskonałą wentylację.

AllroundWork – najlepszy wybór do codziennej pracy w każdych warunkach.

Zapytaj nas